Saturday 28 November 2015

Penilaian ADS1M 2015 Peringkat Kebangsaan


Tarikh: 24/11/2015
Tempat: Bilik Gerakan Kampung Parit Tengah

Setelah sebulan membuat persiapan untuk pertandingan Anugerah Desa Sejahtera 1 Malaysia peringkat kebangsaan, akhirnya hari yang telah ditunggu telah tiba. Segala perancangan yang telah diatur oleh JKKK dan juga penduduk kampung akan di nilai oleh para panel ADS1M. Hari yang penuh warna-warni dan merupakan hari yang penuh bersejarah kepada penduduk kampung yang julung kalinya layak ke peringkat kebangsaan. Tahniah kepada semua pihak yang terlibat. Tanpa kerjasama anda, kita tidak akan berada di tahap setinggi ini.


Majlis penilaian dimulakan dengan perarakkan masuk ahli panel yang disamput dengan kumpulan gerabak, motorsikal dan juga basikal










Seterusnya, para panel masuk ke balai pentas utama meyaksikan persembahan dari kumpulan koir Kampung Parit Tengah dan juga Kumpulan Zapin Kencana Sari.







Setelah selesai persembahan, para panel masuk ke bilik gerakan untuk sesi pembentangan dokumen 7 aspek dan juga lawatan ke lokasi terpilih.




Setelah selesai sesi penilaian dan juga lawatan, para panel telah dibawa untuk menjamu selera yang telah disediakan oleh JKKK sambil menikmati persembahan Kumpulan Kentrong Ulu Semerah.





Secara keseluruhannya, Majlis Penilaian ADS1M 2015 peringkat kebangsaan ini berjalan dengan lancar dan mengikut perancangan yang telah diteteapkan. JKKK Kampung Parit Tengah ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pihak yang terlibat dan berharap Kampung Parit Tengah mencapai kejayaan. Amin....



0 comments:

Post a Comment